DUCK FEET NAILS?




Precis när man börjat acceptera att spetsiga naglar har blivit en trend, vad händer då? Då kommer något nytt som Duck feet naglar! Hör ni själva? Ank fötter naglar eller ankfots naglar. Man slutar aldrig förvånas.



Är inne på min sista vecka med gipset. Nästa vecka har jag burit min rosa kompis i 4 veckor. Hoppas det har läkt bra med tanke på att jag använt handen mycket, speciellt på jobbet. Tänk om man kommer dit och dom säger att det inte läkt bra och att jag måste ha den en vecka till. Bam bam bam.

Jag tänkte fira mig själv (och kanske framför allt min hand..) när jag är gips-fri. Då tänkte jag sola solarium och göra nya naglar (!!!!!) :D Är sugen på att göra lite spetsiga, men kommer nog inte våga göra så spetsiga som på bilden. Får skynda långsamt liksom. Sen ska jag basta med en kall öl, bada i jacuzzin och få plats i vårjackorna utan att fastna med handen!

OBS! Ingen utan dessa två bilderna har jag inte tagit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0