JAG OCH MIN RYGGA

Tänkte börja promenera mera. Gjorde alltid det förr. Skaffade ett gymkort som jag satte upp mig på ett år för, motiverad i början, men sen dalade det. Gym har aldrig varit min grej, men kanske kan tänka mig att skaffa ett tre månaderskort om det är så att jag blir motiverad någon gång i mitt liv igen. Just nu märker jag ju att pengarna bara hamnar i sjön och härom dagen betalade jag min sista månad på kortet (RIP Sportlife!). Jag gillar att promenera, man ska ju ändå ta sig hem så ibland kan man ju faktiskt gå. Så jag letade upp gamla ryggsäckar. Var ju sugen på en Fjällräven, men min systers gamla såg lite väl retro ut. Pappa hittade en gratisväska från Göteborgs Park & Natur också. Dock var den trasig på sina ställen. Och så fick jag syn på denna pärlan på Bik Bok! Puss, vad söt. Man kan bära den lite på armen när man väl tar sig till jobbet på vagnen, men under promenixen åker den på ryggen. Observera att jag endast har min rygga för att mina nära och kära inte ska behöver massera mig och mina knölar på ryggen.



Så här tycker Bik Bok att man ska bära den. Idag hade jag den dock till en spetsklänning och boots, men tror den kommer bli fin till jeanstopp och en byllsig blus på sommarens turer till Slottsskogen.


Kommentarer
Postat av: Siri

hahah se där, du hade ju till och med laggt upp den på bloggen! Riktigt nice är den faktiskt :) Vi får ta en fika en dag föresten sarisen, its been too long. puss

2012-04-03 @ 15:43:25
URL: http://semigfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0