HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ


På ett år kan det hända mycket. Eller lite. För mig har det hänt en hel del. Kanske till och med så mycket att jag inte orkat ha tid att avvara med bloggen. Jag har, precis som alla andra, 24 timmar om dagen att fördela. Ibland räcker inte tiden riktigt till när det händer så mycket i ens liv som tar upp tid. Men nu äntligen känner jag suget och lusten i min vardag att faktiskt orka blogga och tycka det är väldigt roligt igen.

Trots att jag inte bloggat om mina naglar, pyssel, kläder eller skor så är det ändå det jag sysselsätter mig med när jag som möjligast kan. Kände att jag inte orkade lägga flera hundralappar på naglar på salong var sjätte vecka, så jag beställde ett kit med gele, lösnaglar, uv-lampa och hela fadderullan och satte igång på mina naglar. Jag visste att jag kunde det! Och vipps så sitter jag här med olika glitter på nästan varenda nagel för att få testa alla olika glitter.


Sen har det hänt en hel del annat. Jag har blivit med pojkvän, lärt känna massor av trevliga människor, bästa vännen Mikaela har kommit tillbaka från Washington, haft solsemester, gått på min systers bröllop, sjungit solo på min systers bröllop, haft fina ölkvällar med Anna, varit i Milano med brorsan Tomas, firat nyår och åkt skidor i Hemsedal (varit i Norge för första gången i mitt liv), familjen har skaffat en vovsing (PÅ TIDEN), investerat i världens finaste klackskor, lillebrorsan är hemma från Japan i ett år, storebrorsan åkte till Japan, gråtit, skrattat, ätit wienersemla, skaffat mina första converse och framför allt så har jag köpt ett iPhone 4 skal till en telefon jag inte ens har.




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha åh, Sara, jag dör vad sött du skriver! Btw, jag har en iPhone 4. Du har ett skal.

2012-01-13 @ 21:16:04
Postat av: Siri

Yeey va kul att du börjat blogga igen statusen :D

2012-01-14 @ 12:40:44
Postat av: Anonym

Sarisen skulle det vara hehe

2012-01-14 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0