BLONDIE


Har haft riktigt dåliga hårdagar den senaste tiden. Det blir aldrig bra. Har nog mycket med hjärnan att göra - typ fuldagar. Så säger alla "du ser alltid ut så" och då säger jag "men då är jag alltid ful". BUHU! Och så är man förbannad för att man gått runt och varit ful jämt. Så jag tänkte dra till drastiska åtgärder och färga håret brunt. Alla sa nej. Så idag blev jag istället en riktig blondie. En annan drastisk åtgärd.



Jag gjorde blonda slingor i mitt mörkbruna guldiga hår först sommarlovet mellan 8:an och 9:an. Sedan dess har jag bara blivit blondare. Förutom en gång när jag var 17 år, då ville jag göra en nystart och en förändring och blev brunhårig. Det varade bara i max två månader, inte för att jag inte passade i det utan för att jag saknade mitt ljusa hår. Jag såg lite fräshare, snyggare och smartare (????) ut. Gillar när det är torrt i hårbottnen av allt blekmedel typ. Hahah!

GAMLA BILDER SOM BRUNHÅRIG TJEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0