MIN FÖDELSEDAG / ALLA HJÄRTANS DAG


Sara 23 år. Ett liv fullt av händelser. Jag börjar bli gammal. Tänk hur mycket som hänt under alla dessa år. Allt har varit en enda berg- och dalbana. Denna dagen är ju till för att fira sin käresta, en vän eller inte alls. Jag firar mig själv, haha. Om sanningen ska fram så har jag jobbat varje födelsedag och så även idag. Efter jobbet ska jag laga middag med min Henrik. Har aldrig riktigt firat Alla hjärtans dag eftersom det är samma dag som jag fyller på, men förra året var outstanding. Jag och Anna bokade bort på en turkisk restaurang vid Vasa. Vi fick vänta rätt länge på bord för att värden tog paren före. Haha! Han tänkte väl att det var viktigast för "kärleksparen" att få bord före BFF'sen. Varå, tänk om vi skulle varit tillsammans? ;)

Puss och kärlek till allihopa. För det är ju trots allt en sådan dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0