Frukostshopping

 

Här är bara en liten skara av allt jag skoppade på frukostshoppingen. Det finns ungefär dubbelt så mycket till här, men lite har jag på mig och bycorna orkar jag inte visa. Aj aj, säger plånboken. Nu ska jag ligga lågt ett tag med klädköp (i alla fall tills nästa månad..). Mycket av min motivation för att jobba är självklart för att jag mår bra av att jobba. Nu när jag jobbar varje dag har jag svårt att se vad jag skulle göra om jag var ledig. Får ångest bara av att tänka på det. Tycker det är kul att hjälpa människor och i mitt jobb får jag hjälpa kunder med djur, kattmat, sand och allt vad det är. Ibland är man dock väldigt trött eller på halvbra humör och bara önskar att man kunde får ligga kvar i sängen. Eller att jag kan få gå tidigare för att någon annan i familjen kan ta några timmar, det är DÅ shoppingen motiverar mig. Ju mer jag jobbar desto mer/finare grejer kan jag köpa (haha, det där lät inte bra! Andra hade nog sagt ju mer kan man spara). Det är min hobby precis som att bilar, porslinsfigurer eller målningar är någon annans hobby.

 

Nu ska jag göra iordning mig. Ikväll blir det fest :) Här sätter vi punkt.

 


Kommentarer
Postat av: Mikkkan

Fan va snajsiga handskar!! Give me?? Skanar dig min älsklingälsklingälskling - säg till när du ahr skaffat skype så vi kan snka om allt! pusspuspsupsu din mikkslikk

2010-09-26 @ 04:18:41
URL: http://mikaelaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0