Högblank




Tomorrow is a big day. Mina naglar började lida mot sitt slut och kände att jag var tvungen att fixa nya eftersom det är en stor dag för mig imorgon. Och på en stor dag kan jag inte gå med naglar som passerat målet för länge sedan. Vem har då inte fått tiden dagen innan? Jo, min bästa vän. Så jag försökte fjäska till mig tiden och byta hennes tid på tisdag mot en tid på torsdag. Hon hade själv tappat flertal naglar och var snäppet ssunkigare än mina, trots att människan gjorde sina efter mig (galen tjej). Först fick jag inga vackra ord mot mig, det var rent ut sagt ord på diverse genitalier. Sen sa hon så fina saker att jag blev helt rörd. Anna vet hur mycket naglar betyder för mig :]

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha <3

2010-10-27 @ 23:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0