Ny utsmyckning




QUOD SORS FERET | FEREMUS AEQOU ANIMO

Vad ödet än må bringa | skall vi bära det med jämnmod

Hur ser mitt liv ut om två år? Mår jag bra imorgon? Kommer jag ha ett jobb nästa år? Tänk om jag dör i en bilolycka... Jag tänker alldeles för mycket och irriterar mig på mig själv för att jag är som jag är. Även om verkligheten inte är på ett sätt så får jag för mig att det är så och tar ut känslorna, oftast tunga och jobbiga, i förskott. Anyway, så gjorde jag ett halsband med två silverhjärtan på. Texten är på latin och har ett bra budskap som kan vara något för mig att tänka på.



Kommentarer
Postat av: Mikkan

Ååååh gud vad fint!!!!!

2010-11-10 @ 00:13:36
URL: http://mikaelaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0