My friend Moviestar and me

Denna soliga onsdag har min bästa vän Anna och jag varit på filminspelning. Det utspelade sig på en bar här i stan och man skulle dansa och se ut att ha roligt. "Skönt att inte stå själv och dansa", sa vi och helt plötsligt ropar en i filmteamet på Anna (Anna är ju med i branchen så dom kan hennes namn). Hon skulle nu få vara med och hjälpa huvudkaraktärerna i scenen. Inget konstigt, Anna är bäst och jag hade också valt henne :) Väl inne på plats ställde jag mig bland alla andra längst bak och kände mig lite fånig som dansade helt för mig själv när alla andra hade någon dom kände i alla fall. Inte illa pinkat så drog en i filmteamet fram mig och ställde mig bland dom längre fram. Nu skulle jag få vara den som gick runt och pratade med folket och vara "tipsy". Inte för att det kommer synas så mycket, men lite kul ändå.

BTW, I'm also in relationship with my friend Paint.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

haha fan va roligt sara!!! astufft ju! :D

2010-05-08 @ 16:50:14
URL: http://tobbeijapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0