Djuriskt


Mina klor. Gjorde dom för ett tag sedan. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom nu. Hmm... Får kolla i min japanska nageltidning jag fick av min bror Tobbe och hans flickvän Nana i julas. Hon bor i Japan och på måndag flyttar han dit. I alla fall - hon köpte tidningen i Japan tillsammans med massor av fina nagelsaker. Hon kände mig mycket väl innan hon ens träffat mig.

Nä, nu ska jag dricka kolsyrat vatten (från en kolsyremaskin jag för övrigt tror inom kort framtid kommer sprängas genom alla kökshyllorna...) och ha Gossip Girl maraton med mig själv. Jag bara älskar den serien. Började kolla förra veckan och såg åtta avsnitt i rad på en kväll/natt. Beroende? Yes.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Galet snyggt!!! Älskar leopard mönster! Hur tusan har du gjort det där? Blev mer än taggad på att själv ha sådana läckra naglar :)

2010-03-25 @ 22:18:00
URL: http://mamace.blogg.se/
Postat av: siri

Sara! faan va grymt att du skaffat blogg! skall börja läsa den varje dag :D love you, see you tomorrow <3

2010-03-26 @ 01:01:39
Postat av: tompa

nice blogg syrran, sjukt snygga bilder! ;)

2010-03-26 @ 02:38:30
Postat av: tobb:E

sara ja flyttar pa onsdag sa det ar nagra extra dagar :) yaaay

2010-03-26 @ 13:50:25
URL: http://tobbeijapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0