Peace-armband




PEACE ♥ Självklart måste jag ju göra ett special designat armband till Peace and Love festivalen. Så varför inte ett armband med massor av peacemärken? Det blev superfint!

Just nu sitter jag med hårfärg i håret. Tänkte egentligen duscha på morgonen, men eftersom jag går och lägger mig vid 3-4 tiden varje morgon och tänkte gå upp klockan 7 så kändes det onödigt. Det tar så lång tid för mig att duscha, fixa håret och allting. Inte nog med det så är jag ju tvungen att fixa min väska, sista packningen, ladda på en gammal mobil (jag vågar inte ha med mig min älskling-iPhone) och en sallad till bussresan. Så den som försöker ringa till min mobil - ap ap ap, jag kommer alltså inte ha samma nummer. Inte nog med det, jag vet inte vilket nummer jag har på den här gamla. Och eftersom det inte finns några pengar på den än så kan jag inte ta reda på numret. Inte lätt när det är svårt. Näe, nu måste jag tvätta ur min hårfärg. Så om vi inte hörs innan jag åker så får ni ha det så bra. Jag ska ha så jäkla kul med vännerna och allt annat rolig folk man kan tänkas träffa på festivalen. OCH JAG SKA FÅ SE MEW! Kärlek!



PEACE AND LOVE!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej! Vad använder du för redskap när du gör dina naglar? Kan du inte göra ett inlägg om dem :) ?

2010-07-01 @ 22:08:07
Postat av: emma

och kanske ett inlägg om hur du gör dina smycken? går du på silversmide eller köper du ringar och plattor fördiga och sen graverar dom själv?

2010-08-11 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0