Lyxiga festivalnaglar


PEACE AND LOVE börjar närma sig. Om endast några få timmar bär bussen av på en åtta timmars resa upp till Borlänge. Det kommer bli så himla kul så jag dör! Jag, Mikaela, Anna och Siri har peppat som bara den och preparerat oss med allt som kan tänkas behövas. Haha! Jag har nog världens roligaste väska. Det är en stor fet  backpackerväska. Först hade jag bara en liten ryggsäck till mina kläder, sminkt, kortlek och allt sånt. Sen kom jag på att jag ska ha med mig ett tält, massa långa tältpinnar, liggunderlag, sovsäck ett flak öl, två boxar vin, en kudde och filt. Helt plötsligt kändes idéen om min lilla ryggsäck sådär. Så pappa drar fram den mest avancerade väskan jag sett men värsta metallbalkarna med breda remmar som man ska knäppa runt sig. Herregud så jag kommer se rolig ut. Den är större än mig själv! Haha!

Här är mina superfina naglar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0