Blommande


Gjorde dessa för några månader sedan, men har nog inte visat dom. Nudebas åt det gammelrosa hållet med fritt växande blommor. Gillar att varje nagel inte såg likadan ut. Inte världens bästa kamerabild, men antar att ni ser vad det föreställer.


Kom på mig själv att jag itne uppdaterat på flera dagar. Har haft en del för mig. Bland annat firat världens bästa Siri och Amie på deras födelsedagar, jobbat lite, seriemaraton, hållit på med smycken och försökt att få lite ordning i mitt rum. Nu har jag fixat ett rum där jag kan sitta och hålla på med mina smycken och naglar, vilket är väldigt skönt. Det blir så himla jobbigt att städa undan varje gång man ska ta fram och göra ett smycke. Sen ska det städas undan, nästa dag får man ny inspiration och då plockar man fram allt igen. Sen städar bort. Ska bli skönt att få in alla grejorna där så jag får lite mer struktur på min tillverkning.


Ska ju upp i ottan och träffa syster, Niclas och hans bror på en shoppingtur. HEH. Så i natt tänkte jag försöka lägga mig tidigt. Ungefär snart faktiskt. Måste försöka att lägga mig tidigare rent allmänt också. Går inte att vara vaken till 4 varje morgon. Blir ju dock så ganska lätt när man inte har någon tid att gå upp till dagen därpå. GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0