I'm back!


Känner att jag börjat återhämta mig ifrån festivalen. Nej då, så farligt var det inte. Jag började jobba redan dagen därpå. Man var ganska sliten, får jag nog lov att säga. Det har varit jobb i veckan och på helgen var det trevligheter med vännerna. På fredagen hade vi middag hemma hos Siri. Hon hade gjort en supergod vegetarisk paj. Mästerkocken själv. Sen bar det iväg mot första stoppet där vi beställde in ett torn. Ja, vi vet ju själva vad som hände resten av kvällen ;)



På lördagen jobbade jag och var allmänt sliten. Jag och Anna möttes upp inne i stan halv tio på kvällen, köpte en take away-kaffe och satte oss vid lejontrappan. Det var så himla härligt väder, varmt och solen hade inte gått ner. Sen fick vi ett litet impulsryck och gick på bio. Vi såg Shrek i 3D på sista visningen och var hemma sisådär halv 2 på natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0