Djupsvart




Så jäkla nice! Sedan jag började gå och fixa naglarna, för snart precis ett år sedan, har jag varit sugen på kolsvarta tippar. Och här står jag idag med just precis - svarta nageltippar. Så nöjd så jag vill bara stå och titta på naglarna hela tiden. Nu körde jag på lite längre. Jag brukar alltid korta ner en bit varje återbesök, men denna gången var jag sugen på riktiga klor. Tycker det är snyggare att ha längre till mörkare färger så kanske är dessa mina längsta eftersom jag har den mörkaste färgen man kan ha? Nä, nu börjar jag svamla. Borde gå och lägga mig nu. (Men måste nämna att jag gillar den markantare smilen på tippen. Me like.) Nu ska jag dra en liten sång på min klaviatur sen nana. Gudnajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0