Början på en höst-garderob



Dagarnas shopping. Jag  får väl hålla med om att min uppdatering inte varit den mest återkommande, men det får väl bli ändring på det tycker jag. Antar att det lätt blir så när man jobbar mycket. Det är tungt att komma in i rytmen i början, men nu när man jobbat på som vanligt igen vill man inte vara ledig för mycket. Djuraffären är ju lite av mitt andra hem med snälla kaninungen, alla mjuka hamstrar och gosiga marsvin.

Den gyllene dagen numéro 25 är min favoritdag varje månad, vilket förstås främjar mitt mående och shoppingbegär. Här är lite granna vad som fyllde mina shoppingkassar.

Jättefin benvit blus med massa volanger. Så kan man knyta en fin rosett
Man kan ju knäppa blusen ända upp och knyta rosetten där, men jag gillade att ha den lite mer loose och inte så propert. Men det kommer nog den dagen också. Jag gillar variation.
» Volanger, Bik Bok

Kände att det var dags för nya kängor igen också. Jag har redan ett par likadana, fast dom har blivit så slitna så det var dags för nya. Dessa är riktigt fina och rejäla och kommer nog hålla i flera år. Härligt!
» Kängor, BIANCO


Så fick det bli nya jeans också. Varje höst nu de senaste 4 åren har jag köpt minst ett par nästan likadana jeans - Otvättade mörkblåa stuprörsjeans med hög midja. Det är liksom en klassiker som jag tycker passar mig. Egentligen är jag väl ingen jeanstjej, men just den här är en del av min höst/vinter garderob.
» Jeans, Gina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0