Vaniljthe




Ute blåser det. Det är kallt och jag är trött. Har precis avnjutit en kopp vaniljthe med pudrad kanel och lite mjölk till. Har ingen ork just nu riktigt och vill bara lägga mig och sova. Rummet är stökigt av massa kläder, väskor, skor och massvis av verktyg till mina smycken. Jag som alltd varit så noggrann med ett städat rum innan, vad har hänt dessa veckorna? Pang poff sa det bara. Ont i ryggen och för lite sömn. Sängen ligger obäddad och den vill liksom bädda ner mig igen. Täcket vill fortsätta krama om mig efter morgonens frånvaro. Jag kan se det framför mig hur kuddarna fluffar till sig själva och hur jag sjunker ner i djupsömn. Gah, vad trött jag blev. Tupplur för mig, godnatt för ett tag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, läser du inlägget står det "klicka på bilden" ;) Sååååå alltså.. bilden är länken! :)

Puss&kram

2010-04-18 @ 09:06:20
URL: http://scenbloggen.com/carolines/
Postat av: Carro

Haha inte?! :P DET är skumt :P

2010-04-18 @ 21:34:41
URL: http://scenbloggen.com/carolines/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0