Snygga kändismamman



Bild: posh24.se 19 mars 2010

Sedan Nichole Richie blev känd ifrån Simple Life med Paris Hilton har jag alltid tyckt om henne. Nu när hon är mamma och allt så har hon ändå kvar sin stil - stilen jag alltid gillat. Hon ser aldrig sunkig ut trots att hon är osminkad och bär trasiga jeansshorts. Denna människan bär allt med stil. Synd att hon inte har det blonda svallet kvar. Jag var ett stor fan. Blont är ju alltid blont liksom.


Från en kändis till en annan - Lady Gaga. Hon är väl för skön. Hon har ju lite wierd outfits, men hon reser i alla fall med stil. Helt ärligt så har hon helt vridna kläder men det är just det som gör henne unik.

Bild: posh24.se 13 april 2010

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller hur googlade du stavningen på "wierd"?!

2010-04-15 @ 09:05:57
Postat av: Sara Elizabet Johansson

HAHA! You wish! Nä, ibland har jag kopparna i skåpet ;)

2010-04-15 @ 11:14:36
URL: http://saraelizabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0