Prickigt



Kvällens naglar - dots dots dots
.
Jag har väl haft samma naglar i typ två veckor snart? Dom håller så himla bra så man behöver nästan aldrig göra om dom, känns det som. Denna gången målade jag svarta tippar med vita prickar. På ringfringrarna målade jag en ljust pastellrosa rosett och så satte jag en rosa diamant på.

Igår var jag som sagt über-trött och somnade vid klockan 19 och vaknade en bit efter 21 - lördag. Den eventuella utgången blev alltså bye bye. Jag har inte varit helt i form denna veckan, haft huvudvärk till och från. Gick och lade mig tidigare än vanligt och sov i 12 timmar(!!!) till. Snacka om att denna dagen gått fort sen. Träffade Siri idag på en fika, lika trevligt som alltid. Sen åkte jag hem till familjen för vi skulle ha lite middag och grilla. Efter denna tillställning bestämde jag mig för att fixa mina naglar.

Världen bästa lillebror har fått internet nu så äntligen har man fått höra från honom ifrån Japan. Han verkar ha det bra där tillsammans med sin flickvän. Jag vill också göra någonting. Flytta eller resa utomlands, jobba eller utbilda mig. Vette tusan, men en förändring. Vart är jag om ett år? (Nu spillde jag på mina byxor, bara så alla vet...)




Kommentarer
Postat av: Siri Molin

vilka söta ;)

2010-04-19 @ 10:06:31
URL: http://sirimolin.se
Postat av: Jessica

Tack så mycket ska kolla in hennes blogg, har funderat på att köpa så man kan börja göra egna men jag vet inte ritkgit än, håller fortfarande på och vela fram och tillbaka om det där.



Ja Blommar är verkligen den bästa någonsin, synd bara att slantarna inte fortsätter att växa fram på den. haha.



Kram

2010-04-20 @ 01:27:29
URL: http://jbertilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0