I fell in love, again


Igår hade jag en riktigt bra dag. Den efterlängtade solen var framme på självaste påskafton. Jag älskar sol. Den får mig att må minst 50% bättre. Har dock inga säkra källor på att det stämmer, men ni förstår. Jobbade igår, sen åkte jag till stan för att jag täntke hitta en väska, men icke. Jag kom däremot inte hem tomhänt.  Självklart hittade jag hur mycket som helst som jag ville ha, men som mamma lärde mig som liten "man kan inte få allt man vill ha". True. Den här sockersöta pärlan fick jag med mig hem i alla fall. →

Glad påsk föressten. Vi hade en liten påskmiddag hemma. Min syster Sofia och hennes Niclas samt min bror Tomas kom över. Man kände att det var någon som fattades. Hoppas Tobbe har det bra i Japan. Undra om dom firar påsk där?
När vi åt efterrätt ringde mobilen. Det var Mikaela. Kvällen blev ännu bättre. Jag och Anna var hemma klockan 6 på morgonen och somnade. Det säger väl allt om en lyckad kväll.

» Topp från VILA




Kommentarer
Postat av: Annis

MEN MORGONEN VAR BÄST :G

2010-04-05 @ 21:29:14
Postat av: Sara Elizabet

HAHA

2010-04-06 @ 01:09:27
URL: http://saraelizabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0