Storstadsbruden


 

Mikkan, Mikkan, Mikkan. Sverige är inte detsamma utan dig. När kommer det där samtalet från dig och när får man senaste updaten från dig via iPhone? Whatsapp'en har jag flyttat långst bort i telefonen. Den behövs liksom inte när man inte kan dela den med dig. Jag längtar tills du kommer hem i december. Det ska bli så kul! Hoppas du har det bra i Washington, min fina vän. Jag följer ditt liv genom din blogg och det tycker jag alla andra också ska göra.

Kommer du ihåg den här härliga bilden? Jag blev så glad när jag scrollade förbi mitt album förut. Det är från en måndag i september. Du hade varit och köpt en stor röd resväska som du tänkte att du skulle rulla, men så sa dom att om du rullar den kan du inte lämna tillbaka den. Så du bar hela väskan! Haha! Vi gick och förtidsröstade också, men din väska. 
http://mikaelaperssons.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mikaela Persson

Min älskling! Du är bäst vet du det??? HAhah denna bilden är ju helt otroligt - jag ser verkligen ut som ett freak :D Blir lite ledsen när jag tänker på hur långt borta vi är från varandra nu och hur enkelt det var att träffa dig förut och nu har vi inte pratat ordentligt på över två veckor!!! Måste prata snaaaart!

2010-10-06 @ 02:22:56
URL: http://mikaelaperssons.blogg.se/
Postat av: Siri

Ah jag skall följa mickans blogg! precis lika intensivt som jag följer din min älskade sara :) jag lova att det komme upp vido så fot jag börjat spela och sjunga. Saknar dig <3 pussar

2010-10-13 @ 07:19:47
URL: http://ozuncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0