Plinkar på tangenter




Musik. Suttit och spelat lite på tangenterna och byggt ihop en liten låt igår och idag. Annars i dagarna har jag jobbat som vanligt. Har varit extremt trött, gnällig, seg och hängig. Ganska kul när jag tänker på det nu i efterhand (sitter till och med och skrattar), men jag har varit så emotionell dessa dagarna. Och det var rätt länge sedan jag var på detta viset. Härom dagen jobbade jag med mamma och vi fick för oss att det var kanelbullens dag. Sen sa hon att den var på måndag. Det var ju inte rätt dag att komma med sådana besked för jag ville ju ha en bulle och blev jättepurken. Så det fick bli bullköp på icke-bulldagen. Vilken sockerkick jag fick (hej diabetes?), superflamsig och drog dåliga vitsar. Haha! Näe, det är konstigt vad lite fel preparat kan göra med en. Kan ju meddela alla oroliga själar att jag är den normala Sara igen som skrattar åt allt. Allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0