Somrigt


Härom dagen blev det officiellt sommar. Jag älskar sommar! Brukar säga att jag blivit född i fel land eftersom jag inte riktigt trivs när solen lyser med sin frånvaro allt för ofta. Well well, nu är jag glad över vädret i alla fall. Men ack, vilken dålig uppdatering. Såg att det var sex dagar sen senast. Herre, vad dåligt. I natt kunde jag inte sova (som vanligt) och satte mig och gjorde massa nagelmodeller istället. Riktigt somriga får jag säga. Jag kunde inte bestämma mig hur jag ville ha det mer än att jag ville ha turkosa tippar. Så gjorde om dom några gånger. Jag har en annan modell på mig just nu, men dom får ni se ikväll eller imorgon ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0