Easy Sunday


Tangentbord ur funktion! Tänk vilket hinder det varit för mig under dessa 24 timmar.

Det började med att jag skulle kolla det senaste på Facebook efter frukosten (frukost 12.30?). Det gick väl an till en början, men när jag väl började skriva blev bokstäverna en blandning av både siffror, kommatecknen, och diverse små och stora bokstäver. Facebookstatusar och foton har inte kunnat kommenterats, utan bara funnits möjlighet att trycka på "gilla"-knappen. Allt har i princip sköts från iPhone och bloggen har därmed blivit utan uppdatering.

Denna söndagen har annars tillbringats med att jag har youtube'at hela eftermiddagen. Haha! Lite jobbigt med tanke på att jag fick klippa ut bokstäver och klistra in i sök-fältet för att sedan kunna klicka mig vidare på andra videoklipp. Efter några timmars apati framför datorskärmen tog jag mig en riktig powernap i fem minuter. Vaknade som en ny människa och gårdagens bravader var nu ett minne blott. Min ena storebror kom och hämtade upp mig och åkte hem till honom. Han hjälpte mig beställa massa skoj från eBay, sen kollade vi Family Guy och drack the.

Just nu sitter jag i halvblött hår klockan fem på morgonen. Börjar känna mig ganska trött nu. Lyckas ofta komma på att duscha allför sent. Eller ja, jag gör allt för sent. Nu är det lika ljust ute som det brukar vara en molnig eftermiddag mitt på sommaren. Så, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0