STARBUCKS



Man ska ju inte vara sämre än alla andra så idag har även jag fått den härliga smakupplevelsen bestående av Starbucks kaffe. Jag och min syster gick för första gången till det nya Starbucks som öppnades på Centralstationen i Göteborg för två dagar sedan. Beställde en cappuccino så man verklien får känna om kaffesmaken är något att ha. Jag får ändå faktikt säga att jag inte tyckte att detta omtalande kaffe var en riktig WOW-känsla. Jag går nog hellre till Esspresso House om jag bara ska köpa en vanlig kaffe. Fick en liten broshyr med massor av olika drycker och kaffesorter. Dom däremot är jag mycket intresserad av att testa. Deras Frappuccinos ser ju dö-goda ut, även caffé mocha oc Caramel Macciato.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0