GIPSAD HÖGERHAND = DÅLIG UPDATE


INNAN OPERATION:


Det är inte lätt att skriva utan högerhanden (för SJÄLVKLART är det högerhanden). Får ändå säga att jag har blivit lite smidigare på att använda datormusen. Har flyttat över den på vänster sida nu.

Opererades i onsdags förra veckan och har bara legat i en dimma av sömn kuddar och kärlek. Var tvungen att ta mig ut för att justera mitt gips i fredags för att det skavde på handen. Ringde sjukhuset på morgonen och somnade mitt i samtalet. Så ganska starka värktabletter har man ju fått.

EFTER OPERATION:


Gillar ju vanligtvis vitt på det mesta vilket jag även skulle nöja mig med denna gång. När sköterskan väcker mig säger hon "nu har du ett rosa gips". Utan att ens ha öppnat ögonen frågar jag om hon skojar med mig. Haha, ja man blir ju glad när man ser det i alla fall. Hon sa att det var killarna vid operationen som tyckte jag skulle passa i rosa, medan damerna sa att blått hade passat till mina naglar (som jag kämpade SÅ mycket för att ha kvar!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0