Fin i kanten

O'hoj! Det var inte igår. Antar att detta måste vara min största fail på uppdaterng här i min lilla blogg. Det får vi allt ta och ändra på. Mitt liv känns lite rörigt och jag får inte riktigt ihop min vardag än, men det kommer lösa sig. Nytt jobb, nya tider, lite sömn, stress, press, ångest men också  en hel del kul. Hur får man ihop det?
´
Här är i alla fall en hand trevliga naglar jag gjorde för några veckor sedan. Lite kantiga. Har inte gjort med en fyrkantig sten så förut, men nu är alla slut. BAH! Inte ha jag legat på latsidan, trots att jag inte uppdaterat. Så be prepared på andra nagelkreaktioner som skapats fram under månaden som passerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0