Fin latin

 

Världens finaste Mikaela ska lämna landet för att jobba nästan ett år i Washington. Ingen av oss kan riktigt fatta att hon ska iväg. Det är bara en vecka kvar, precis på dagen. Nästa söndag vid denna tiden så är hon inte här. Tur att det finns internet. Vad hade man gjort annars?

 

 

AMICUS VERUS EST RARA AVIS ♥

Självklart kunde jag inte motstå att ge henne ett halsband så hon inte glömmer mig där borta. Varenda detalj är uttänkt. Det står på latin och betyder: En sann vän är en ovanlig fågel. Mikaela fick ett armband också, men det hade jag än så länge ingen bild på. Det kommer väl när det kommer. Det var i alla fall ett bredare mockaband med en rosett på (hon älskar rosetter). Och på undersidan monterade jag fast en silverbricka med hennes för- och efternamn på.

 

PER ASPERA AD ASTRA.

Jag kunde ju inte motstå att göra ett till mig själv heller... :)

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka små bokstäver du har Sara, vart hittar man såna? och hur får du det så jäkla rakt?

Jag satt och stansa häromdan, tänkte inte på att jag numera bor i lägenhet och grannarna kom och klagade..inte så konstigt eftersom klockan va halv 12 på kvällen haha

2010-09-13 @ 18:31:41
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Lotta Alsterklev

Har du köpt de klara eller ad använder du för grejer för att fixa texten??? Åhh vill pyssla!!!

2010-10-21 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0