Helt okej jobb

 

 

Liten, snäll och mjuk. Är han inte så söt så man dör? Det är inte bara att han är supersöt, han är så himla mysig och snäll också. Jag jobbar alltså i en djurbutik, för dom som inte redan visste. Jag jobbar heltid nu och då blir det lite färre uppdateringar i bloggen, men det kommer när jag fått in rutinen bättre skulle jag tro.

Nu ska jag försöka få en ordning på alla kläder, galgar och tvätt. Igår var jag så duktig att jag börjasde rensa ut en av mina garderober. Det är så mycket kläder som man aldrig använder så nu ligger massor i en stor IKEA-kasse istället. Önska mig lycka till. Min diciplin försvann för tio månader sedan...


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fan vikken sötnos! :D

Du också såklart Saris! :D



Men du har massa kläder, själv har man typ 3 tshirts jag kan använda nu :(.

2010-09-09 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0