Diamant-hörlurar




Ska det va' så ska det va', som jag brukar säga. Det här kan ju bara inte bli mer Sara. Vet inte varför jag avgudar diamanter så mycket, men så fort jag ser något med diamanter på så blir jag helt ÅH. Katthalsband med diamanter, skal till mobilen med diamanter, hund-flexikoppel med swarovskidiamanter, piercingsmycke till örat med diamant, naglar med diamanter - allt är så ÅH. Vad kommer inte härnäst? HÖRLURAR MED DIAMANTER SÅ KLART! Jag har länge suktat efter hörlurar med diamanter på och visste att det fanns i Japan. Mina bröder fick kolla på det när dom var nere förra gången, men när dom skulle köpa dom var dom slut. Nu är jag allt för nöjd över att jag själv hittade dessa skönheter. Nu kan jag lyssna på musik med stil. Oj oj oj.



Kommentarer
Postat av: Cattis

Mycket läckra !! :)

2010-10-28 @ 11:16:31
URL: http://mamace.blogg.se/
Postat av: Beah

Snygga! :D

2010-11-13 @ 12:50:18
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0