Svart fjäril




Svart och creme. Och så var det nya naglar igen. Gjorde min bror sällskap framför en urtråkig fotbollsmatch så vi satt och pratade medan jag fixade naglarna och han halvkollade på matchen. Det blev alltså två lager av en ljus fransk-manikyr-färg och som kontrast en ypperlig svart fjäril. Sedan sneddade jag med olika storlekar med klara nagelstenar och i mitten, på fjärilen, sitter en lila sten så det ska smälta in bättre.
Nu ska jag försöka nana. Har varit så trött idag när jag kom hem från jobbet att jag sov i några timmar, men trött är jag nu ändå. God natt!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är så fruktansvärt duktig Sara, blir imponerad på nytt varje gång jag läser din blogg! Smycken, naglar, kläder osv, du är helt fantastisk du! ;)

2010-11-18 @ 05:01:35
Postat av: Sara Elizabet

Tack Eve! Vad glad jag blir av din kommentar :) Tack sötnos :)

2010-11-24 @ 23:06:48
URL: http://saraelizanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0