Osymmetrisk blomster




Vildväxande. Jag gillar när jag lyckas få naglarna att bli osymmetriska utan att det ser konstigt ut. Så många gånger som man fått göra om för att det inte blir så bra som man hoppats på. Det är ju lättare att göra alla naglarna likadana eftersom det ibland kan vara svårt att inte få det att se slarvigt ut. Denna gången hade jag en basfärg i halvmörk nogat (bilden får färgen att se nästan rödbrun ut, men så är icke fallet). Ovanpå fick det bli lite snirklika vildväxande blommor med lite gnistrande diamanter i dess mitt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du gjorde de andra naglarna för sex dagar sen.....

2010-11-24 @ 22:33:15
Postat av: Sara Elizabet

Tjejen med stenkoll :D

2010-11-24 @ 22:35:37
URL: http://saraelizanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0