Som ett barn på julafton




Efter en trevlig dansuppvisning cyklade jag hem till mitt lika förväntansfull som ett litet barn. Guess what? Jag hade massa fina nageldekorationer som väntade på mig. När jag kom hem hann jag bara käka lite sen har jag varit igång från ungefär 20.00 till 00.30 och detta bara med att måla och dekorera. Allt ligger fortfarande på golvet (läs: en miljon nagellack, dekorationer, diamanter, pärlor, tops, rengöring, bomull, tidningar, papper, glitter, penslar..). Jag kan aldrig få nog heller. Jag kommer förmodligen gå och lägga mig med dessa svarta naglarna, men imorgon är sannolikheten stor att jag målat nytt. Måste hitta det ultimata och det gör man ju inte varje dag...



Oh la la! Hittade min gamla mobil. Min heta, coola och ROSA mobil. Ja, den var fin men batteritiden var det sämsta i världen. Inte för att iPhonen klarar sig så länge den heller, men den har ju något högre standard. By the way, har ett nytt fint skal till min pimpade älskling. Ni ska få se den snart ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

superfina =)

2010-05-12 @ 08:50:08
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: linnéa

du är så jäkla duktig sara!

2010-05-12 @ 13:18:39
Postat av: Sou

Jäklar va heta dom svarta var!! Snyggast helt klart ^^

2010-05-12 @ 13:52:42
Postat av: Stylefile

sött men inget jag skulle kunna bära upp!

2010-05-12 @ 16:15:30
URL: http://stylefile.blogg.se/
Postat av: Tobbe

coola :D påminner om japan! riktigt fin telefon också ;)



gick inte kommentera på inlägget "propert" bara så duvet, var nåt fel :(

2010-05-14 @ 05:03:50
URL: http://tobbeijapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0