Skydda lockarna

L'ORÉAL Studio Line, HotCurl. För flera år sedan införskaffade jag mig den här värmeskyddande produkten som håller lockarna på plats. På den tiden lockade jag inte håret så ofta så jag visste ju inte skillnaden på hur dom brukade hålla. Sen slutade jag locka håret och slängde den tillslut eftersom den bara låg och skräpade. De senaste typ två åren lockar jag mitt hår var och varannan dag och nu i veckan vaknade jag upp i min irritation om hur ofta lockarna egentligen bara gled ur håret efter några timmar. Och jag säger Herre vilken skillnad. Nu håller dom verkligen hela dagen och mer därtill. Rekommenderas. Kan köpas på det flesta ställen där hårprodukter finns. På t.ex KICKS/Åhléns ca 75kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0