Nyskapat















TO LIVE IN THE MOMENT. HERE AND NOW.

Idag har jag i princip bara varit hemma. Först gjorde jag en hel del smycken, dels ett halsband till mina syster. Hon har velat ha ett jättelänge, men inte vetat vad det skulle stå. Så igår hade hon bestämt sig, lagom till våran shoppingtur imorgon. Till detta halsbandet använde jag lite större brickorna varav den ena brickan hänger lite längre ner än den andra. Kedjan är kulkedja i två olika tjocklekar. Det får en helt annan look när man tar två olika tjocklekar. Liksom lite grövre på något sätt. Hoppas syster blir glad imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: elin

hej!

fin blogg!

vart köper du allt material till dina halsband? gör du egna plattor eller köper du färdiga? och bokstavs stämplar har jag letat efter jätte länge, vart har du köpt dina?

svara gärna här för jag har ingen egen blogg.

mvh elin

2010-06-01 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0