Neckless ala Queen Elizabet




Neckless. Detta halsband gjorde jag för några veckor sedan. Satte på Queen Elizabet the Second-mynt på och det skrammlar när man rör sig. Gjorde ett matchande armband för ett tag sedan som jag satte fast på ett flätat svart mockaband. Funderar på att göra ett armband i silver med mynten på också. Har inte så många mynt kvar, men det kanske räcker till ett armband? Inspirationen till halsbandet fick jag av lite halsband jag sett i butiker och på internet. Idéen slog mig dock helt när jag såg detta halsbandet ifrån MQ.

» Halsband, MQ 199kr


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan!
Jag undrar lite hur du fick på såna öglor på mynten? Har ett mynt jag vill göra halsband av, men jag vill helst slippa göra hål i den ;)
Snyggt armband btw :D

2015-02-27 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0