Metro goes fashion


Metro Mode. Jag gillar't. Det var så soligt, varmt och härligt igår och så kommer detta våriga modeinslaget när man bläddrar lite i den obligatoriska tidningen i kollektivtrafiken. I princip allt föll mig i smaken och skulle vara kul att uppdatera garderoben med midjekorta t-shirten med knyt. Det är något jag inte har hemma, än så länge ;)


I sommar är det Peace and Love som gäller. Biljetterna har blivit bokade idag eller så blir dom det imorgon. Amanda Bergs modeinspiration påminde mig lite om somrig festivalklädsel, i alla fall för min del. Mja, inte klackskorna då men mycket annat. Nice nice.


Avslutningsvis måste jag säga att Amanda Berg är riktigt grym. Har läst hennes blogg i några år nu. Tror närmasre bestämt att jag började läsa den när hon var 18. Hmm, tre år då. Inte dåligt, det inte. Låt mig säga att jag är en trogen läsare så jag blev väldigt glad när hon började med lite inslag i Metro!


Hade inte jag tänkt lägga mig tidigt idag..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0