Hur sover du?


Sleep Cycle Alarm Clock
Har du en iPhone så måste du skaffa dig den mest intressanta väckarklockan till den. När jag skulle införskaffa mig en väckarklocka så trodde jag inte det var möjligt att iPhonen skulle "känna av" hur jag sov. Om jag var i djupsömn, drömde eller nästintill vaken. iPhonen skulle tydligen också väcka mig när jag var mest vaken kring den tiden jag ställde klockan på. Det verkade ha väldigt många bra recensioner också. Så what a heck, tänkte jag och laddade ner den. Låt mig säga att jag använder den nästan varje dag. Man placerar den gärna under lakanet i ett hörn. Den ska ligga i laddaren hela tiden. Så känner den av hur mycket du rör dig. Kolla bilden längst ner i inlägget så ser du hur jag menar.



Statistik - det gillar vi!
Här nedan följer tre dagar i rad i min sömn. Varje natt har jag lagt mig i olika sinnestillstånd och kolla vilken skillnad mellan nätterna! Första natten sov jag som jag brukar. Andra natten hade jag sömnmedicin. Tredje natten hade jag festat.




Erkänn ballt? Här får man det svart på vitt! Man sover inte bra när man festar!
Haha! Nä, men det är en intressant applikation som jag ville dela med mig av.
Vissa morgnar kan jag känna att jag sovit väldigt orolilgt och känna att jag
inte fått sova ut. Så kollar man på statistiken och jajemen. Har inte fått mycket
djupsömn, inte. Man får en analys varje morgon. Lite kul!
(Klicka för större bild)




Kommentarer
Postat av: Nina

WHAAT? Fan vad grymt, ska jag ladda ner :)

KOmmer du imon by the way? Puss

2010-05-15 @ 02:25:39
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0