Glöm inte Mors dag på söndag!




NINA & KENTH 1969
På söndag är det Mors dag och detta året har jag tänkt igenom noga och varit ute i god tid. Det brukar jag inte vara. Det är nog många som känner igen sig i att man samma dag får reda på att det är Mors dag och man snabbar sig iväg för att köpa en blomma eller något annat hon kan tänkas gilla som finns i de resterande öppna butikerna. Jag stör mig på mig själv så mycket när det blir så här och kan därför stolt presentera ett stilrent halsband som mamma ska få på söndag. Det är en platt ring med mammas och pappas namn på samt år 1969 då de träffades, vilket är 41 år sedan. Så trädde jag igenom en kulkedja genom den. På en ring finns inga slut och därför tyckte jag att det var fint att deras namn skulle stå på en ring. Hoppas hon blir nöjd.



Kommentarer
Postat av: N,

Gud vad fint och vilken bra idé, med vad gör du trycket i ringen?

2010-05-29 @ 18:51:42
Postat av: Tobbe

Skitfint sara.

2010-06-05 @ 05:57:48
URL: http://tobbeijapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0