Ett stycke nytt armband




Nytt material i min smyckestillverkning. Tycker ringar är så himla fint och äntligen fick jag tag i dom. Ibland när jag bara vill testa materialet så får det ofta bara stå mitt namn eftersom jag är så ivrig att testa. På baksidan står även mitt födelsedatum. Införskaffade även lite nya kedjor. Är riktigt nöjd med denna bastanta länken som passar så bra till toggellåset. Fint fint!

Min uppdatering har ju inte varit den bästa, kan jag inte påstå. Det har varit slipning på gång av min boendeyta så jag har fått knö in allt jag äger i en liten vrå. Soffa, säng, bord, stolar, kläder, garderob och ett klädställ. Knappt att jag själv får plats. Idag ska jag väl försöka få tummen ur och få gjort lite. Shingiling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0