Don't worry about the distance



Snart åker min bror Tobbe till Japan. Närmare bestämt på onsdag i ottan. Kommer sakna honom enormt. Han och jag brukar ofta spela musik tillsammans. Vi har en speciell låt, han och jag. Hey there Delilah. Tobbe spelar gitarr och så sjunger jag. Naw, vi är väl för söta. För att han inte ska glömma bort mig i Japan gjorde jag en tag till honom som han kan sätta på vad han vill. På ena sidan står det "A THOUSAND MILES SEEMS PRETTY FAR" och på andra sidan "BUT THEY'VE GOT PLANES AND TRAINS AND CARS". Jag satte dit en liten minitag på den också - TOBBE och andra sidan FROM SARA.

Kommentarer
Postat av: Andrea

du gör verkligen fina smycken! inspirerande. jag undrar hur du gör tagsen? är dom köpa på typ panduro? hur gör du för att skriva texten? är väldigt nyfiken! :) ha det fint.

2010-06-05 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0