Sunny thursday


Idag har jag roat mig med att åka till stan och köpa alla nödvändiga saker jag behöver. Så som foundation, hårfärg och så ville jag ha ett nytt nagellack. Så hittade jag ett jättefint gult. Ljusgult. Lacket är från Viva la Diva's nya kollektion av minilack. Färgen heter Cheesecake 17. Det var lite tunnt bara, men när man väl får till det så blir det fin fint. Har inte bestämt mig hur jag ska fixa dom nu när grunden är lagd. Får se vad det blir.



Jag har varit sjuk de närmsta dagarna. Haft jätteont i halsen (glass är en fin medicin) och näsan har heller inte varit i form. Liksom förkyld i näsan men ändå inte helt täppt. Svårt att förklara. Min bror Stefan gjorde ett mega-starkt ingefära-the. Det var banne mig inte att leka med, men med lite ("lite") honung och en skvätt mjölk smakade det riktigt bra, men väldigt starkt. Efter jag fick dricka hans the så blev halsen bättre och dagen efter var den nästan helt okej. Då är det bara förkylningen kvar...

Kommentarer
Postat av: Nina

Fiiint. Jag har precis suttit och fixat mina och om du kollar bilderna ser du att jag är värsta amatören hahaha

2010-06-09 @ 17:54:04
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0