Kalas




Denna söndagskväll spenderades med en trevlig grillkväll med familjen. Vi firade Niclas födelsedag, min systers sambo, och satt ute i trägården och hade jättetrevligt. Jag och mina bröder gav honom en cykel som vi visste att han önskade sig. Höll nästan på att visa honom hela presenten. Jag tog ut Lukas på gården och så höll vi på att gå bort mot husknuten där cykeln stod gömd. Tur att man har en mamma som är vaken.

Sofia tog med sig världens godaste tårta - polkatårta. Det var polkagrädde med riktigt polkakross i. Vi är lite konstiga i våran familj för varje gång det blir riktigt god middag, goda efterrätter, julbord eller tårta så ska alla ta fram sina kameror och ta kort. Denna tårta var inget undantag. Det enda som saknades idag var min lillebror. Tobbe, vi tänker på dig och du är aldrig glömd kan jag lova ;)



Lukas

Kommentarer
Postat av: tomas

trevlig kväll :) haha tur att vi inte gick bakom huset där med niclas! Har pratat om den tårtan till mina arbetskamrater hela dan typ :P så god va!!

2010-06-15 @ 02:02:45
Postat av: Sara Elizabet Johansson

Ja :D Man kände sig nästan nyttig ;) haha

2010-06-15 @ 02:06:36
URL: http://saraelizabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0