GOD JUL

GOD JUL! Min fina nya dator. Jag är kär i två! I min iMac och i min iPhone. Verkligen kär, jag älskar dom! Och det är inte ett ord jag använder ofta, ska jag tala om för er. Notera min underbart vackra rosettring också.
Den senaste tiden har jag varit så irriterad på att alla mina smycken ligger precis överallt. I badrummet, på nattduksbordet, i mina fina glasburkar, smyckesstället, ovanpå mitt lilla smyckesskrin (det är redan fullt, så det jag använder flitigt ligger ovanpå..). Titta sådant superbra och praktisk smyckesförvaring jag fick av Sofia och Niclas! Hur bra som helst med massor av fack. Precis vad jag behövde.
Inte nog med det! Jag fick nog världens finaste anteckningsblock också. Det är så fint att jag nästan inte kan med att skriva i den. Haha! Och mina kära bröder, ni vet vad jag behöver. Ett fett presentkort på Gina :D Ni vet vad jag gillar. Jag är lite av en storshoppare och en av mina hobbies är just att shoppa och kläder. Senast jag var på Gina var igår och när butikerna öppnar kommer jag förmodligen ta med mig mitt presentkort och införskaffa mig mer behövande ting med mitt rödguldiga kort. Ni kanske kan se en liten svart sak i bakgrunden? Det känns som en liten vetekudde, men det är någon annan fyllning och så doftar den härligt av lavendel. Den ska man lägga på ögonen när man känner sig lite trött eller har huvudvärk. Den kan jag ju säga att jag behöver i natt. Jag är helt tung i skallen och mina ögon känns torra och spröda. Haha! Tack alla för alla fina julklappar!
Nu ska jag fortsätta leka med min helt underbara dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0