What's in the box?

Vad gömmer sig i väskan?






Alla mina fina nagelsaker!



Mina verktyg i serviceväska. Jag hade först bara sett den i Clas Ohlson-katalogen och funderat på att slå till på den ett bra tag, men det har liksom aldrig kommit till kritan. Inte fören nu i veckan då jag visste att jag skulle göra bröllopsnaglar så jag tog tummen ur och trampade in på Clas Ohlson. Självklart är den slut och skulle inte komma in fören den 11 september och det gick ju inte för sig. Så jag bad pappa köpa den i Bäckebol istället. När jag kommer hem ser jag, till min förvåning, en stor silvrig väska i storlek som en resväska. Jag blev minst sagt förvånad av dess stora storlek när jag hade förväntat mig se en hälften så stor väska. Pappa sa, utan som helst problem, att han kunde lämna tillbaka den (han ville säkert köpa något mer?). Jag köpte cola och lät incident en smälta ett tag. När jag kom tillbaka mötte jag väskan i hallen och tänkte "den är nog inte så dum ändå". Tog ner alla nagellådor jag hade hemma med allt jag behöver när jag fixar naglarna och såg att det var en hel del. Så jag tog försiktigt bort plasten på väskan och vips så var den inredd. Hör och häpna - det var nästan så det inte fick plats!



» Väska, Clas Ohlson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0