Mörkblått och diamanter




Senaste kreaktionen. Tvärtemot mina senaste naglar som var härligt vaniljvita i en fin hud-beige ton med ett dussin diamanter på. Och inte ville mina nya naglar vara sämre och blev därför prydda på ett helt nytt sett. Bilderna är inte helt rättvisa eftersom allt är taget med min kära iPhone, men man ser. På toppen satte jag dit en dubbeldiamant omringad av en silverring. Mycket stilfullt om du frågar mig.
Näpp, nu ska jag kasta mig i en fluffig säng med två bomullsludna kissekatter :) Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Cattis

Du är så duktig! :) Önskar att jag alltid kunde gå runt med så fina naglar som du har, verkar ju helkul att hålla på och fixa med. (Får väl ta och skaffa mig några nybörjarsaker och sätta igång när lillan sover) :)

2010-08-07 @ 17:31:59
URL: http://mamace.blogg.se/
Postat av: Carro

Asnice!! Men nu tycker jag det är dags att du visar oss hur du gör när du nageldesignar!! :P

2010-08-09 @ 23:28:42
URL: http://scenbloggen.com/carolines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0