Mid-season


Härlig dag idag. Hunnit med ovanligt mycket smågrejer, men städat har jag ännu inte hunnit dock. Vaknade utvilad vid 10.40 och tog det allmänt lugnt. Tog en dusch i poolrummet och sjöng så det ekade delay mellan kakelväggarna. Låter alltid mycket finare i duschen. Efter detta skulle jag välja kläder och då kom jag över min söndriga topp igen. Så tog tummen ur och kopplade i symaskinen och fixade hålet. När jag skulle ta på mig en annan topp som jag valde ut, självklart skulle den OCKSÅ gå sönder. Men nu orkade jag nte koppla in den igen, så fick ta på mig annat. Sen gjorde jag ett halsband, lämnade kattmat till en kompis, tog en cykeltur, ringde runt till alla H&M efter ett par skor, åkte till stan... I ALLA FALL. Mötte upp Siri i stan och så tog vi en kaffe på ett fick vid Vasa. Den tjejen har bott i London alldeles för länge och det är så gött att ha henne hemma igen. (Läs: Dare leave again!) Eftersom jag tycker att Siri är så snygg så lägger jag upp bild på henne. Glöm inte att kolla hennes blogg också.


http://sirimolin.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0