New jackets


Shopping shopping shopping.
Love it! Har kommit på att jackor är min nya grej. Vårjackor behöver ju inte vara så dyra och då kan man ju byta ofta. En vinterjacka kan dessvärre kosta mycket mer så man kanske inte köper hur många som helst. Men en vårjack kan ju kosta lika mycket som en tröja eller en topp. Istället för en tröja använder jag oftare en vårjacka. Man kan göra om en hel outfit med en jacka. Samma sak gäller skor - man kan ha ballerina, high heels, sneakers och helheten på outfiten blir helt annorlunda. Jag har under två månader kammat ihop fem stycken vårjackor. Nu tror man att jag är galen, men icke. Enligt mig var detta riktiga kap. Jag har alltså fått fem jackor för nästan samma lapp som min vinterjacka.
» Jacka, från H&M

 

 

Okej, jag erkänner. Jag har blivit skadad av Gossip Girl. Kollade alla tre säsonger på inom loppet av knappt tre veckor. Vad kan jag säga till mitt försvar? Det är så jäkla bra, man blir beroende. Denna jackan införskaffade jag mig igår. En liknande jacka såg jag att Blair i serien hade på sig och jag fastnade för den. Tyckte den var jättesnygg. Vilken tur för mig då att jag hittade denna jackan. Nu hittade jag inte den bilden jag trodde jag skulle hitta när hon har den på sig, men det hela är i alla fall lite Blair-inspirerat.



Kommentarer
Postat av: Anonym

visa alla jackor! behöver tips :)

2010-04-16 @ 00:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0