I Love Shoes





Idag ville jag bara ha ett par enkla men ändå lite fina skor på mig. Jag kollade i min garderob, men inget föll mig i smaken. Dystert tryckte jag i fötterna i ett par svarta tygskor med vanlig snörning. Rosetten på skorna gjordes någon gång förra året och lite slitna är dom faktiskt. Vad händer? Jo, jag hittar ett par svarta skor idag för en billig peng på H&M. Underbart! Visst var dom lite små-tråkiga (men tusen gånger bättre än de über-tråkiga jag hade på mig) och min gräns på hur tråkigt det får vara var nådd. Så fort jag såg dom bestämde jag mig för att OM jag nu skulle gilla dom efter att ha testat dom DÅ skulle jag göra om dom. Dra loss snöret, sprätta upp sömmen som fick fransarna att ligga platt och sedan sätta i ett sidenband och göra en fin rosett. Skorna lockade, jag skapade förhoppningar, testade dom, bestämde mig, valde den perfekta skon bland alla storlek 40 som fanns, ställde mig i kön och hoppades på att jag skulle ha sidenband i den bredden jag ville ha hemma.

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va fiffigt att du pimpade upp skorna :)

2010-04-14 @ 19:13:58
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0