Fotlyx


Fotlyx på hög nivå. En ljus pastellrosa bas, ett stilfullt rutmönster och en rad rosa diamanter som bryter kontrastet mellan svarta tippar och rutor. Nu är det dockdags för att lackera om mina toenails så bomull och nagelborttagning har inte legat på latsidan. Vet inte vad jag ska hitta på denna gången. Jag älskar ju mina leopardnaglar, men tycker om att pröva nya grejer. Gah, vad ska jag göra? Annars kanske jag ska satsa på någon rolig vårfärg (typ någon glossig rosa) med lite vita snirkliga blommor, hmm...

Åh, jag har så himla många idéer i huvudet just nu. Jag vill köpa mängder av smyckesgrejer till alla mina föreställningar. Herregud, vad jag känner mig otålig. Vill göra allt nu! Ha alla tillbehör framför mig och bara skapa hela natten! Ska göra ett halsband till mamma också (är jag inte himla gullig?), men vill att hon ska älska det och då måste det vara perfekt. Hon kan kanske få halsbandet och bestämma själv vad det ska stå, än att jag bestämmer text. Visst, kanske man kan tycka att det är ett större pluss på personlighetsfaktorn om jag bestämmer själv, men då finns risken att det inte känns helt klockrent för henne. Jag vill ju ändå att hon ska ha på sig det ofta.

Well, well. Jag trodde jag skulle lägga mig tidigt denna natt, men icke. Varför är jag så dålig på att lägga mig innan klockan är tre på natten? Hur svårt kan det vara?

GOD NATT



Kommentarer
Postat av: vicky

Men jag dör! Blir ju bara finare och finare grejer hela tiden, du måste typ fixa mina någon gång :D



Ja :) jag desginade den i photoshop och paint haha men sen fick en kille som heter Gustav koda ihop allt, han tog typ 1200 för den, sjukt värt... dock är de lite små defekta grejer som han håller på att lösa just nu, sidan ser inte riktigt ut som den ska, men det är mest smågrejer :)

2010-04-22 @ 10:50:30
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: tompa

Sinnes!! Du är så grymt duktig :)

2010-04-22 @ 22:37:22
Postat av: Martin

Grymt snyggt gjort :)

2010-05-06 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0